تولیدی پیچ و مهره جهان پیچ

گروه صنعتی جهان پیچ صنعت دارای فعالیت تخصصی بیش از 35 سال در صنعت پیچ و مهره ایران زمین درزمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره میباشد.که توانسته با همکاری با شرکت ها، کارخانجات و سازمان های مختلف سابقه ی درخشانی در این صنعت داشته باشد و نیز همکاری با متخصصین و نخبه ها در تمامی فرایند های تولید، واردات و پخش توانست بالاترین استاندارد ها و کیفیت و رضایت کامل مشتریان را بدست بیاورد.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

راه حل های از بین بردن صدای نامتعارف تخت، میز و صندلی

شب هنگام که قصد خوابیدن داری با کمی تکان خوردن صدای جیرجیر از تخت می آید. صبح هنگام بلند می شوی و با کوچکترین تکان خوردن اولین صدایی که می شنوی صدای جیرجیر تخت است. روی میز صبحانه باز همین صدا را می شنوی و میز ناهارخوری هم همین صدا را بعد از ظهر تولید می کند. آیا از صدای نامتعارف تخت، میز و صندلی خسته شده اید؟ همه چیز را امتحان کرده اید اما دریغ از یک جواب؟ به نقل تولیدی پیچ جهان پیچ توصیه هایی برای شما داریم چرا که امکان دارد مشکل صدای نامتعارف به خاطر پیچ و مهره ی درون ابزار است.

 

راه حل برای از بین بردن صدای نامتعارف - روغن کاری کنید!

اگر کابینت شما لولا داشته باشد می‌توانید از روغن برای روان کردن آن استفاده کنید. به این ترتیب که با استفاده از آب پاش روغن را در لولای درب کابینت اسپری کنید و درب را باز و بسته کنید تا روغن تماما به خورد لولا برود. پیشنهاد می‌کنیم از روغن دان مخصوص برای این کار استفاده شود.

 

منبع: https://virgool.io/@jahanpich/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%DA%86-pk91uxfjpcqt